Cum cumpăr

CUM COMAND

În cadrul magazinului nostru online comanzi ușor și sigur. Iată cum:

  • Dacă știi ce dorești să cumperi atunci tot ce trebuie să faci e să cauți produsul folosind câmpul de căutare de mai sus sau poți explora magazinul nostru până când găsești ceea ce îți place.
  • Ai găsit produsul dorit? Perfect! Adaugă-l în coșul de cumpărături.
  • Vizualizează pagina Coșului tău de cumpărături pentru a te asigura că totul e ok.
  • Finalizezi comanda fie prin plasarea comenzii fără crearea unui cont nou, fie prin crearea unui cont sau folosind un cont deja existent.
  • Pentru datele de facturare și livrare avem nevoie doar de Nume și Prenume, Email, Număr de telefon, Adresa, Județ și Localitate.
  • Iar în cele din urmă selectezi metoda de plată: ramburs sau prin plata cu cardul.
  • Pentru a finaliza comanda dai click pe butonul PLASEAZĂ COMANDA.

 

LIVRARE ȘI PLĂȚI

Livrare națională

Comenzile sunt livrate în toată țara prin TNT/FedEx si Fan Courier în aria de acoperire (localități fără km exteriori). În situația în care localitatea unde soliciți coletul este în afara ariei de acoperire firmei de curierat, poți opta pentru ridicarea de la sediu firmei de curierat din cel mai apropiat oraș sau platind acei km exteriori.

Termen Livrare

Termenul estimativ de livrare poate varia între 2 și 15 zile lucrătoare, în funcție de adresa de trimitere a coletului și disponibilitatea produselor pe stoc.

Plata Ramburs

Plata produselor comandate se va face la livrare, direct curierului TNT Romania / Fan Courier în momentul primirii produselor.

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

Dacă ați ales metoda de plată ” Online prin card bancar ” este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizată a procesatorului de plați.

– Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizațiile care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.

– “3-D Secure” asigură în primul rând că nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard.

Important de știut! – Pentru plățile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

Cost livrare

 19 Lei (1 leu pentru fiecare km efectuat în cazul expedițiilor în afara rețelei TNT Romania / Fan Courier într-un sens daca este cazul)

– GRATUIT pentru comenzile a căror valoare depășește 150 Lei doar in localitatile fara km exteriori. 

Livrare internațională

Pentru comenzi internaționale te rugam sa ne contactezi pe adresa de email: contact@gusturibio.ro.

Primirea coletului

În cazul în care clientul nu este găsit la adresa menționată, el va fi contactat telefonic de către firmă de curierat.

Destinatarul va primi coletul pe bază de semnătură. La primirea acestuia este recomandat ca produsele să fie verificate și refuzate în cazul în care nu corespund comenzii inițiale sau sunt deteriorate, caz in care se va solicita completarea unui proces verbal de constatare cu reprezentantul firmei de curierat.

Anulare comenzi

În cazul în care comanda trebuie anulată înainte de livrare, te rugăm să ne contactezi la adresa de e-mail contact@gusturibio.ro pentru a analiza starea comenzii. Dacă aceasta nu a fost încă trimisă spre procesare, solicitarea poate fi onorată. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a reține suma in cazul platilor online și a continua livrarea produselor.

Solicitările repetate de retur de către același client sunt considerate abuz.

Ne rezervăm dreptul de a bloca clienții care refuză ridicarea coletelor.

CONTUL MEU

Iată avantajele creării unui cont de client în magazinul nostru online:

  • Timpul redus de finalizare al unei comenzi fără a completa de fiecare dată datele de livrare și facturare
  • Posibilitatea de a vizualiza istoricul comenzilor
  • Posibilitatea de a plasa o recenzie la fiecare produs achizitionat
  • Același cont de client poate stoca atât datele de persoana fizică, cat și datele de firmă

Crearea unui cont nou

Floare la ureche! Navighează la pagina de login unde trebuie să îți completezi adresa de email. Dacă aceasta este validă trecem la pasul doi unde va trebui să completezi informațiile personale (Nume, Prenume, Email, Parola).

La efectuarea primei comenzi desigur va trebui să completezi datele de livrare și facturare.

Editarea datelor contului de client

După logare poți vizita pagina de administrare a Contului tău unde vei avea posibilitatea de a edita atât informațiile personale cât și datele de livrare și facturare.

 

RETUR ȘI RECLAMAȚII

Clientul poate denunța unilateral contractul cu GusturiBio fără a invoca un motiv, în termen de 14 zile calendaristice (cf. ord. 34/2014),  numai în scris și poate returna produsul (produsele) în același termen de 14 zile calendaristice. Astfel, produsele cumpărate din Gusturibio.ro pot fi returnate conform legii, în 14 zile calendaristice de la primirea lor prin curier. Cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate integral de catre client.

Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face prin transfer bancar în contul IBAN specificat în Formularul de Retur, suma din care se vor scadea comisioanele bancare, cheltuielile de transport generate de livrarea initiala a coletului( daca clientul a beneficiat de transport gratuit) si contravaloarea produselor primite cadou. GusturiBio va înapoia suma datorata în cel mult 14 zile de la data primirii returului daca produsele indepinesc conditiile de retur. Suma înapoiată nu include cheltuielile de transport aferente livrarii initiale a coletului.

In situatia in care clientul a beneficiat de transport gratuit sau produse cadou, la orice retur aceste cheltuieli se vor scadea din suma datorata catre client daca acesta a returnat integral comanda sau daca valoarea produselor pastrate nu se incadreaza la conditiile de transport gratuit si produse cadou.

NU se accepta pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, produse desigilate sau care nu sunt in ambalajul original. Puteți face returul prin orice firmă de curierat (exclus Poșta Română) avand grija ca acestea sa fie ambalate corespunzator prevenirii deteliorarii acestora la transport. Returnarea produselor este in sarcina exclusiva a clientului.

Formularul pentru reclamație și returnarea produsului îl găsești aici.

 

PROCEDURA DE RETUR

Pentru că totul să decurgă în interesul servirii impecabile a clientului, Gusturibio.ro îți sugerăm următoarea procedură de retur:

  1. descarcă și completează formularul de retur de mai sus
  2. trimite formularul completat pe adresa contact@gusturibio.ro
  3. după aprobarea returului expediază coletul prin serviciul  de curierat dorit la adresa specificată în formularul de retur
  4. vom înapoia contravaloarea produselor în cel mult 14 zile de la data primirii returului, suma din care se vor scadea comisioanele bancare, cheltuielile de transport generate de livrarea initiala a coletului( daca clientul a beneficiat de transport gratuit) si contravaloarea produselor primite cadou. Suma achitata initial de client pentru transportul coletului nu se returneaza. Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face prin transfer bancar în contul IBAN specificat de client în formularul de retur.