Cum cumpăr

CUM COMAND

În cadrul magazinului nostru online comanzi ușor și sigur. Iată cum:

  • Dacă știi ce dorești să cumperi atunci tot ce trebuie să faci e să cauți produsul folosind câmpul de căutare de mai sus sau poți explora magazinul nostru până când găsești ceea ce îți place
  • Ai găsit produsul dorit? Perfect! Adaugă-l în coșul de cumpărături
  • Vizualizează pagina Coșului tău de cumpărături pentru a te asigura că totul e ok
  • Finalizezi comanda fie prin plasarea comenzii fără crearea unui cont nou, fie folosind un cont deja existent
  • Pentru datele de facturare și livrare avem nevoie doar de Nume și Prenume, Email, Număr de telefon, Adresa, Județ și Localitate.
  • Iar în cele din urmă selectezi metoda de plată
  • Pentru a finaliza comanda dai click pe butonul PLASEAZĂ COMANDA.

 

LIVRARE ȘI PLĂȚI

Livrare națională

Comenzile sunt livrate în toată țara prin Fan Courier/Nemo Expres Curier în aria de acoperire (localități fără km exteriori). În situația în care localitatea unde soliciți coletul este în afara ariei de acoperire Fan Courier/ Nemo Expres Curier, poți opta pentru ridicarea de la sediu firmei de curierat din cel mai apropiat oraș.

Termen Livrare

Termenul estimativ de livrare poate varia între 2 și 15 zile lucrătoare, în funcție de adresa de trimitere a coletului și disponibilitatea produselor pe stoc. Comenzile neconfirmate telefonic nu vor fi luate în considerare și nu vor fi expediate.

Plata Ramburs

Plata produselor comandate se va face la livrare, direct curierului Fan Courier / Nemo Expres Curier în momentul primirii produselor.

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

Dacă ați ales metoda de plată ” Online prin card bancar ” este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizată a procesatorului de plați.

– Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizațiile care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.

– „3-D Secure” asigură în primul rând că nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard.

Important de știut! – Pentru plățile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

Cost livrare

 19 Lei (0.80 lei pentru fiecare km efectuat în cazul expedițiilor în afara rețelei Fan Courier/ Nemo Expres Curier, într-un sens daca este cazul)

– GRATUIT pentru comenzile a căror valoare depășește 150 Lei

Livrare internațională

Pentru comenzi internaționale te rugam sa ne contactezi pe adresa de email: contact@gusturibio.ro.

Primirea coletului

În cazul în care clientul nu este găsit la adresa menționată, el va fi contactat telefonic de către firmă de curierat.

Destinatarul va primi coletul pe bază de semnătură. La primirea acestuia este recomandat ca produsele să fie verificate și refuzate în cazul în care nu corespund comenzii inițiale sau sunt deteriorate, caz in care se va solicita completarea unui proces verbal de constatare cu reprezentantul firmei de curierat.

Anulare comenzi

În cazul în care comanda trebuie anulată înainte de livrare, te rugăm să ne contactezi la adresa de e-mail contact@gusturibio.ro pentru a analiza starea comenzii. Dacă aceasta nu a fost încă trimisă spre producție, solicitarea poate fi onorată. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a reține suma in cazul platilor online și a continua livrarea produselor. În cazul în care comanda a fost deja livrată, consultă secțiunea RETUR ȘI RECLAMAȚII pentru mai multe detalii.

Solicitările repetate de retur de către același client sunt considerate abuz.

 

CONTUL MEU

Iată avantajele creării unui cont de client în magazinul nostru online:

  • Timpul redus de finalizare al unei comenzi fără a completa de fiecare dată datele de livrare și facturare
  • Posibilitatea de a vizualiza istoricul comenzilor
  • Același cont de client poate stoca atât datele de persoana fizică, cat și datele de firmă

Crearea unui cont nou

Floare la ureche! Navighează la pagina de login unde trebuie să îți completezi adresa de email. Dacă aceasta este validă trecem la pasul doi unde va trebui să completezi informațiile personale (Nume, Prenume, Email, Parola).

La efectuarea primei comenzi desigur va trebui să completezi datele de livrare și facturare.

Editarea datelor contului de client

După logare poți vizita pagina de administrare a Contului tău unde vei avea posibilitatea de a edita atât informațiile personale cât și datele de livrare și facturare.

 

RETUR ȘI RECLAMAȚII

Conform reglementărilor legale, cumpărătorul are dreptul de a denunța contractul încheiat în termen de 14 zile calendaristice, necondiționat, de la primirea produselor, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere, în cazul în care observă diferențe între cele stipulate în contract și produsul livrat. Această perioadă se calculează din ziua în care a fost livrat produsul/produsele.

Înlocuirea sau returnarea coletului fără motiv sau dacă motivul nu este imputabil, transportul produselor înapoi către Gusturibio.ro îl va achita clientul, chiar dacă la momentul achiziției transportul a fost gratuit.

Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original, cu factura atașată, să nu prezinte urme de uzură fizică sau deteriorare. Ne rezervăm dreptul de a accepta sau de a refuza returul numai după ce produsele au fost verificate și corespund condițiilor de retur. În cazul în care returul se soluționează cu restituirea contravalorii produselor, rambursarea se va face prin virament bancar în contul indicat în formularul de retur.

Formularul pentru reclamație și returnarea produsului îl găsești aici.

 

PROCEDURA DE RETUR

Pentru că totul să decurgă în interesul servirii impecabile a clientului, Gusturibio.ro îți sugerăm următoarea procedură de retur:

  1. descarcă și completează formularul de retur de mai sus
  2. trimite formularul completat pe adresa contact@gusturibio.ro
  3. după aprobarea returului expediază coletul prin serviciul  de curierat dorit la adresa specificată în formularul de retur
  4. vom înapoia contravaloarea produselor în cel mult 14 zile de la data primirii returului. Suma înapoiată nu include cheltuielile de transport. Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face prin transfer bancar în contul IBAN specificat de client în formularul de retur.